TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Stel hier uw algemene vragen over Wall Street. Dit forum wordt niet gelezen door de Wall Street supportdesk, maar is bedoeld voor vragen en antwoorden van Wall Street gebruikers onderling. De Wall Street supportdesk is per email en telefoon bereikbaar.
Plaats reactie
Bakstenen

Re: TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Bericht door Bakstenen » wo okt 31, 2018 11:26 pm

geen dank,graag gedaan

Cash

Bericht door Cash » do nov 01, 2018 10:56 am

Vanmorgen na het 9e mailtje:
De oude ProTrader is reeds geactiveerd op uw rekening in overleg met Dhr. van Wijk. U kunt dus tot 1 december gebruik maken van de oude ProTrader. Onze excuses voor het ongemak.
Bedankt Heer Harm van Wijk
Groet Cash

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » do nov 01, 2018 11:16 am

Aanhouder wint

Cash

Bericht door Cash » do nov 01, 2018 12:16 pm

Bakstenen,
Beetje belachelijk is het natuurlijk wel. Je moet bij wijze van spreken op je knieën om verlenging te krijgen. En dat bij een bank! Een bank moet toch blij zijn met z'n klanten en iedere klant op de zelfde manier behandelen.
Ik vind het "oude" Protrader een prima programma snap niet zo goed waarom de 2 programma's niet naast elkaar kunnen blijven bestaan. Verder is wel opvallend wat er na de aankondiging van Binck op 9 aug. is gebeurt met de koers van Binck van: 5,75 naar 4,20. Zou dat mss te maken kunnen hebben met ontevreden klanten.
Groet Cash

lars

Bericht door lars » do nov 01, 2018 2:34 pm

Vandaag geen pro trader meer bij Binck, ik ben overgestapt naar Wallstreet.
Voor de zekerheid heb ik even gekeken bij Binck of mijn koersabonnementen uitgezet waren na beeindigen van pro trader. NIET dus. Misschien een tip voor anderen kijk er even naar.
slechte service weer van Binck. Mij zijn ze iig kwijt als klant.

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » do nov 01, 2018 6:19 pm

@Cash,
Gaan liet weten,aan de grafiek kan je zien wat er aan de hand is,er zal echt wel insiders info zijn,anders gaat de koers niet zo hard omlaag.
En op 9 augustus wisten de meesten nog niet wat er ging veranderen,dus er moet wat anders zijn.
Maar goed ik gebruik al jaren WS tot volle tevredenheid,em wacht af wat er hier mee gaat gebeuren

vincent

Bericht door vincent » vr nov 02, 2018 9:21 am

@Rombout:

Betreffende de V5-versie... In Alex plus is er 1 minuut-data van 2 weken, 15 minuten-data van 3 jaar en dag-data voor zolang beschikbaar aanwezig. Hoe is die situatie bij de V5 versie zoals die nu aangeboden wordt?

Met groet, Vincent

Rombout Kerstens
Contacteer:

Bericht door Rombout Kerstens » vr nov 02, 2018 11:20 am

De Tai-Pan datafeed van Lenz + Partner heeft intraday 1 minuutkoersen vanaf 2002. Dus dat is voor het backtesten van intradaysystemen een mooie dataset!

Ik heb het zojuist even gecheckt voor de AEX-index en de historie is mooi clean en vrij van spikes.

Gr, Rombout.

Rombout Kerstens
Contacteer:

Bericht door Rombout Kerstens » vr nov 02, 2018 12:24 pm

Ben al een beetje aan het spelen met de L+P 1-minuut intraday data op de AEX-index. Hier de moving stop loss (MSL) equity curve over 10 jaar met parameter 0,05%:

Afbeelding

PS: plaatje is enkel bedoeld ter illustratie historische 1 minuut data. Don't try this at your broker :wink:

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » vr nov 02, 2018 9:18 pm

Beste leden,

Ik heb een bewijs, een mail dat ik tot 1 december Alex Pro kan gebruiken. Ik heb dat van Binck zelf ontvangen, maar men heeft mij ondertussen van Alex Pro afgegooid!!!!!!!!!!!! Ik blijk opeens geen date meer te hebben, terwijl ik tot 1 december data hoor te krijgen. Asml tot 19 oktober, maar ook Aplle etc. Ongehoord! Het kan je een vermogen kosten. Te stupide voor woorden. Amateurs! Dien klachten in bij de autoriteiten. Doen !!!!!!

Het betekent dat Binck in totale chaos is, want de ene kant weet niet meer wat de andere kant doet. Hoe is Binck?

Binck: Gebruik geen Google Chrome, maar gebruik Internet Explorer.

Binck: Gebruik geen Internet Explorer, maar gebruik Google Chrome.

Binck: U heeft data tot 1 december 2018

Binck: In het geniep wijzigt Binck de afspraak en levert geen data

Wie kan 't aanvullen?

Gevolg:

Ik heb direct mijn Amerikaanse aandelen en opties moeten verkopen, omdat ik geen DATA meer heb. In het kader van money-management was ik genoodzaakt om een dergelijke rigoreuze handeling uit te voeren. Via andere kanalen ben ik al tot de ontdekking genomen dat ik duizenden dollars mis ben gelopen, omdat de amateurs van BINCK zich niet aan hun afspraken hebben gehouden. Schandelijk!!!!!

Binck belooft data tot 1 december, maar hebben stiekem en in het geniep mijn real time data beëindigd. Of dat bij mij in goede aarde valt? Nee, daarom zeg ik nogmaals, Binck is een zinkend schip. Ga er weg, want Binck neemt de klant niet serieus. Binck is einde verhaal, dus let op het deposito stelsel. Kijk uit, denk aan Ice Save en bescherm je zuurverdiende geld. Breek met Binck nu het nog kan. Binck is echt passé!

Binck, nummer 1 in wanorde, zeg 't voort! Schandelijk.

Groet OT

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » vr nov 02, 2018 9:27 pm

Van de browser had ik hetzelfde,alles werd beweerd,maar lag gewoon bij een omzetting bij hun.

Maar ik begrijp dat je boos ben,maar heb je dan geen nieuwe data meer in de nieuwe Protrader? het programma wat ze hebben is gewoon op z,n Hollands Kut,maar wat zeggen ze dan als je de mail laat zien?

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » vr nov 02, 2018 9:42 pm

Ik heb berichten gestuurd en gevraagd om opheldering. Gevolg? Ik hoor niets meer. Geen telefoon, geen bericht, gewoon niets. Of ik boos ben? Ja, maar dat is al voorbij. Over dit soort amateurs weiger ik boos te zijn/ te blijven en et cetera. Dit is een zinkend schip!
Groet OT

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » vr nov 02, 2018 9:48 pm

Is Wallstreet 5 al operationeel?

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » vr nov 02, 2018 9:51 pm

Volgens deze link zou dat volgende week gaan gebeuren.
viewtopic.php?f=5&t=1601

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » za nov 03, 2018 4:58 pm

Ik heb tot 1 december data van Binck, maar afgelopen week is de data een chaos. Het ene aandeel loopt plotseling tot de 19de oktober, de andere tot 24 oktober en er zijn zelfs aandelen die nog tot 2 november lopen. Het zal wel aan mij liggen nietwaar?
Bijlagen
Bayer.JPG
WKL.JPG

Plaats reactie