TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Stel hier uw algemene vragen over Wall Street. Dit forum wordt niet gelezen door de Wall Street supportdesk, maar is bedoeld voor vragen en antwoorden van Wall Street gebruikers onderling. De Wall Street supportdesk is per email en telefoon bereikbaar.
Plaats reactie
vincent

Re: TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Bericht door vincent » zo nov 04, 2018 6:52 pm

In ALex Plus moet je dan soms de data opschonen bij help>over ALex Plus>Database opschonen.
Als dat niet werkt dan de directory Alexplus>charts>database en Alexplus>charts>database2 verwijderen. DIe zitten dan vol en worden dan uit zichzelf weer opnieuw aangemaakt.
Suc6
Laatst gewijzigd door vincent op ma nov 05, 2018 7:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » ma nov 05, 2018 10:49 am

Lijkt opgelost, thx, wel bijzonder dat Binck mij dat al drie dagen niet kan vertellen, maar goed, groet

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » ma nov 05, 2018 11:41 am

Voor OT
Knipsel.JPG

Deathmetal

Bericht door Deathmetal » di nov 06, 2018 9:15 pm

Niet alleen werken de scripts niet meer, nu hebben ze ook al de geavanceerde orders gecastreerd, je kan nu geen meerdere voorwaarden meer aan één order hangen. Ik weet niet waar Binck mee bezig is, alle functionaliteit eruit halen en een TA-pakket zonder enkele meerwaarde, welke je op 100 websites gratis kunt vinden. Het lijkt erop dat ze alles zo simpel mogelijk willen houden voor nieuwkomers, die na de eerste beste flinke daling de handdoek in de ring gooien.

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » ma nov 12, 2018 2:16 pm

........... maar we hebben nog in de aanbieding Trader's Only, Lynx, e-Signal en nog wel enkele anderen, want er is een trade-life na Binck :lol: nietwaar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DVB

Bericht door DVB » di nov 13, 2018 3:10 pm

Kom mensen vervelend dat ProTrader niet meer werkt, dat vind ik ook. Er zijn echter tal van andere en (betere) mogelijkheden. Kijk eens bij Sierra Chart of Pro Real Time. Beide erg goede software, waarbij Sierra Chart ook nog eens aantrekkelijk in prijs is. Pro Real is duurder, maar biedt qua testen veel meer mogelijkheden dan ProTrader.

Ik gebruik zelf vooral Sierra, enige is dat het je tijd kost om het je eigen te maken. Dat geldt voor alle software, weet ik inmiddels.

Succes en bij vragen, laat maar weten.

Gr. Dirk

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » di nov 13, 2018 5:25 pm

Dirk,
De nieuwe Protrader is gewoon slecht,voorbeeld,ik wil een alert instellen op een indicator,helaas dat gaat niet,uiteraard proberen ze dat,maar waar de meesten over vallen is de korte tijdsduur dat het werd medegedeeld,en het is omdat ik ergens las dat ze ermee gingen stoppen anders had ik voor een voldongen feit gestaan.
Ik heb nu vertraagde koersen en bevalt mij goed,en gewoon WS,moet er niet aan denken dat allemaal weer over te laten zetten,en zeker deze stenenstapelaar niet,heb al moeite om de juiste vinkjes te zetten :oops:

DVB

Bericht door DVB » za nov 17, 2018 6:57 pm

Ik ben het volledig met je eens stenenstapelaar. Het nieuwe protrader gebruik ik daarom ook niet.

wtanis

Bericht door wtanis » di nov 27, 2018 7:27 pm

Ik gebruik het ook niet meer het is gewoon een drama programma heel dat nieuwe Protrader,, ik heb er al uren mee zitten worstelen, om iets naar mijn zin te krijgen en bepaalde dingen te kunnen doen die in het oude wel gaan, dat ik nu met wsPro ben begonnen. ben ook van plan om over te stappen naar Degiro omdat daaar de kosten ook een stuk lager liggen dan bij Binck, en zo haal ik daar de kosten mee terug om WS te betalen Al loopt het dan een 15 min achter.

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » vr nov 30, 2018 4:35 pm

in de vervolgstory:

Ik kreeg zwart op wit van Binck de toezegging dat ik data tot 1 december 2018 data zou ontvangen voor Alex Pro, en ...... niet verbazend ......... Binck heeft vorig weekend alle data BEëINDIGD. Een weekje eerder, maar ach, het maakt ze kennelijk allemaal niet uit. Een aankondiging vooraf? Nee hoor, waarom zouden ze klantvriendelijk zijn nietwaar?

Het bankwezen?

De ING bank schikt voor 775 miljoen euro (witwassen) en draait vervolgens voor een schamele 50 miljoen euro VIER ziekenhuizen de nek om. Horen wij iets van een politieke partij? Niets. Demonstraties van linkerzijde? Niets, maar er is geen verband natuurlijk. Nee hoor ........, maar goed, het is allemaal al bekend. Er verandert niets, maar we kunnen het wel even melden. Wie weet?

Wellicht ............... had Louis X!V het gelijk: 'Na mij de zondvloed'?

Groet OT

Het gemoed is opgelucht!

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » vr nov 30, 2018 5:10 pm

Heb even gekeken,maar bij mij werkt het nog,maar dat is bij Binck,niet Alex

vincent

Bericht door vincent » vr nov 30, 2018 9:52 pm

Alex Pro draait bij mij ook nog

(en heb nu ook V5, dus ik blijf hier nog :-)...)

wtanis

Bericht door wtanis » za dec 01, 2018 8:43 pm

Ik ben ook heel druk bezig om bij Binck weg te gaan.

1) je kan tig mailtjes sturen over dingen die niet goed werken, in het begin kreeg je nog wel eens een reactie terug, maar dat is de laatste tijd ook niet zo, heb vanmiddag nog gebeld, omdat ik beloofd was tot 31 dec 2018 het oude Protrader te kunnen blijven gebruiken, maar vandaag niets meer, ze zouden me maandag terug bellen. Het oude protrader was een heerlijk programma, je kon lege vensters aanmaken en daar inslpen wat je wilde, kan bij het nieuwe ook niet en zo zijn er nog bergen klachten.

2) Heb inmiddels WS-5 aangeschaft en ben daar nu mee aan het stoeien, hier heb ik een probleem dat in de grafieken en indicatoren er geen lijntjes in blijven staan, als ik het de volgende keer open is alles weg, maar en met de helpdesk bezig, al een paar suggesties gehad maar het werkt nog steeds niet.

3) Ik geloof dat ze er maar wat doen bij binck, en niemand weet wat er werkelijk gaande is bij binck.

4) ook al een tijdje terug met die nieuwe prijzen, en wat volgt er hierna weer.

5) Het nieuwe protrader is gewoon een drama programma, dan moet je eens en stuk of 10 werkbladen aanmaken, dan wordt et zo sloom als dikke str......

6) ik ben aan het kijken welke provider goed is en niet duur,en ook goede software heeft, volgens de consumentengids is dat Degiro.

7) Ik geloof dat er een heleboel klanten weggaan bij binck alleen al om het nieuwe programma, en wat denk je van die nieuwe prijzen! die ze van de zomer doorgevoerd hebben.

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » zo dec 02, 2018 12:39 pm

Als je al met de helpdesk bezig geweest ben lijkt mij sterk dat ik wel de oplossing weet :oops:
Maar je heb wel je vensters opgeslagen?zie afbeelding, ik heb verschillende vensters maar deze staat standaard bij bij even op de disk ernaast klikken voor opslaan.
Knipsel.JPG

Janus
Contacteer:

Bericht door Janus » di dec 04, 2018 1:42 am

Ik denk (maar wie ben ik ..) dat je onderscheid moet maken tussen een handelsplatform en TA-platform.
Wat Alex aanbood was mooi, heel mooi, maar bij de rat-race-naar-de-bodem (de consument kiest de goedkoopste oplossing) verdwijnen zulke mooie platforms ... omdat de consument er niet voor wil betalen ... die wil alles voor -zeer weinig-; zeg maar niks!
En wie logisch nadenkt die weet .... er is niets voor niks... dus wanneer men er niet voor wil betalen .. dan verdwijnt zo iets.
Binck is een handels platform en geeft koersinformatie met daarbij de mogelijkheid van grafiek weergave met standaard indicatoren.
Werkt voor zover ik het gebruik goed.
.
Wanneer je je eigen methoden wil implementeren, of door anderen aangedragen methoden of indicatoren, dan heb je daar een uitgebreider platform voor nodig, of een programma wat in staat is dat voor je weer te geven.
'Verwende consument' als we tegenwoordig zijn menen we dat zoiets maar voor -nop- meegeleverd moet worden.
Maar in die -rat-race-naar-de-bodem die we tegenwoordig zien is daar geen geld meer voor beschikbaar, logisch toch?
Gelukkig zijn er voor de bewuste consument die er nog een duppie voor over heeft, diverse alternatieven.
Ik heb er als abonnement houder even op moeten wachten, maar inmiddels geniet ik ook van de geneugten van WallStreet 5 met de Tai-Pan feed.
Werkt voortreffelijk, en je kan al je ta-script indicatoren blijven gebruiken, voor in verhouding weinig geld.
.
Daarnaast werk ik nog met twee andere programma's, die script-language toestaan in power-language, VB en C#.
Deze programma's halen realtime hun data gratis op via traders-workstation (Lynx en Traders Only)
.
Maar stop met het -gezeik- omtrent Binck, die jongens doen meer dan (wat je verwachten mag) hun best!
.
Er zijn dus meer dan genoeg mogelijkheden om je eigen werk te implementeren of gebruik te maken van het werk van een ander, maar het -gratis -gedeelte- verdwijnt zo langzamerhand; veroorzaakt doordat de consument meent dat alles maar -gratis- moet worden geleverd.
Gratis bestaat niet / kan niet; het moet altijd ergens door betaald worden.
U werkt toch ook niet voor niks .... toch??
En doordat de provisies op de gedane transacties steeds lager wordt, is het logische vervolg dat -gratis- een keer stopt!
Mag koersinfo e.d. dan helemaal niets meer kosten, moet u voor -nop- binnen kunnen lopen .. ;)
.
Ik vind dat datgene wat Binck aanbiedt voor de paar duppies die ze aan je transactie verdienen meer dan wat je mag verwachten.
Ofwel wat wil ik zeggen .....
Alex verdwijnt ...
Doordat de -consument- niet de kosten wil betalen ..!! niet omdat ze zo graag willen verdwijnen ...
.
-We- (tenminste ik) zijn enorm verwend, kwam 20 jaar terug maar eens vragen om de huidige beschikbaar gestelde data .....
Doordat de economie draaide !! (jawel !!) als een tierelier, kon dergelijke data op consument niveau gratis worden aangeboden.
De concurrentie, en het gegeven dat de consument als een slaaf gedwee achter de laagste prijs aanhobbelt, zorgt ervoor dat het verdienmodel van diverse partijen (als bijvoorbeeld Alex) verdwijnt als sneeuw voor de zon, en dus verdwijnt Alex; ingegeven door de consument, wellicht u? ...
En dus -de gratis ta-script-tool- ; logisch toch ??
.
Houdt dus op met jammeren, kies voor WallStreet versie 5 (keyword.nl) of een ander technische analyse platform, waar je je ei en je eigen methoden kan invoeren, en vergeet Alex ...
Wanneer men Alex had willen behouden .. dan had (men) je er voor moeten betalen ...
't is niet anders...
Veel wijsheid gewenst, ik neem er nog een borrel op ;)
.
Laatst gewijzigd door Janus op vr dec 07, 2018 12:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
JanS ;)

Plaats reactie