TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Stel hier uw algemene vragen over Wall Street. Dit forum wordt niet gelezen door de Wall Street supportdesk, maar is bedoeld voor vragen en antwoorden van Wall Street gebruikers onderling. De Wall Street supportdesk is per email en telefoon bereikbaar.
Plaats reactie
wtanis

Re: TA-script indicatoren werken niet in nieuwe pro-trader versie

Bericht door wtanis » za dec 15, 2018 3:27 pm

Ze zich verkopen aan een Deense bank las ik vanmorgen op internet, dus een lekkere provider (BINCK) goed werkende programma's weggooien en rotzooi er voor in de plaats krijgen! wie begrijpt dit nog?

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » ma dec 17, 2018 2:03 pm

BEKENDMAKING
Ik wist het, en ik heb het al gedacht, gezegd en geuit, Binck ligt op zn r................
Binck maakt vandaag bekend samen te gaan met de Saxobank.
Natuurlijk op gelijkwaardige basis.
Aan mijn hoela, ze worden gewoon opgevreten, omdat ze veel minder winst hebben gemaakt en het gewoon niet meer weten.
Binck bevestigt mij dat ze out of bizniz zijn. Mooi, goed en heel fijn!
Het is einde Alex, einde Binck, en nu kunnen ze vertellen, ja de Saxobank wilde van Alex Pro af. Wedje maken?
Ik word waarzegger.
Consult? GRATIS, ik ben gewoon te goed, dus ik dien de mensheid, bescheiden als ik ben ..........
Mi gado, dolle pret bij mij thuis.
Het is einde verhaal.
Iemand een biertje strax?
Ik betaal hahaha
Mijn dag kan niet meer stuk.
Dat nog op het einde van het jaar.
Wat een mooi KERST CADEAU.
Ik pak het in en leg n cadeautje voor mezelf onder de boom hahahahahaha
O ja, Binck heeft het over hun hoogstaande service hahahahaha, mijn broek zakt er vanaf.
Praten voor de bühne, zoals zo vaak.
Prullenbak gaat spontaan open, en hop, gooi en Binck is weg, godzijdank!
Morgen de vuilnisman, kiep, rijden maar, verbrandingsoven en de wereld is verlost van BINCK.
Cheers OT

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » ma dec 17, 2018 2:05 pm

Het is

F E E S T

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BIERTJE?

Bakstenen

Bericht door Bakstenen » ma dec 17, 2018 2:12 pm

Daar wil ik niet in mee gaan,want als Binck op zijn gat lag,waarom betaald Saxo dan meer als de waarde van het aandeel nu?koers is nu even hoog als 2016,moet toch wel een waarde inzitten,service was slecht,maar zo slecht ook weer niet dat ik er een biertje op neem.
Hoop wel dat Saxo met de Turbo,s door blijft gaan

Optiontrader

Bericht door Optiontrader » ma dec 17, 2018 2:15 pm

De Telegraaf:

Saxo Bank betaalt €6,35 per stuk voor de uitstaande aandelen van BinckBank. Hiermee legt Saxo in totaal 424 miljoen euro neer voor de Nederlandse online broker die in bezit is van een bankvergunning. Dat maakte BinckBank maandagmorgen voorbeurs bekend. Het aandeel BinckBank noteerde vrijdag bij het sluiten van de markt een waarde van 4,72 euro. Nabeurs maakte Binck de overnamegesprekken bekend.

Het niet-beursgenoteerde Saxo Bank, met SaxoTrader zelf al actief in Nederland, wil BinckBank van de beurs halen als het 95% van de aandelen bezit. In Nederland en België zal de merknaam BinckBank blijven bestaan. In Italië worden de Binckklanten overgeheveld naar het platform van Saxo, over de toekomst van Binck in Frankrijk en Spanje wordt nog nagedacht. Duidelijk is dat er ’over twee tot drie jaar’ banen zullen verdwijnen.

„Klanten kunnen uitzien naar betere producten, prijzen, platforms en diensten”, aldus Kim Fournais, ceo en oprichter van Saxo Bank. „Werknemers zullen profiteren van verbeterde carrièrekansen en belangrijkst is dat we de schaalgrootte zullen bereiken die nodig is om de investeringen in technologie en onze mensen verder te intensiveren.”

BinckBank stelt dat de overname ’is voorafgegaan door constructieve besprekingen’. Het bod biedt een ’onmiddellijke, zekere en significante waarde voor de aandeelhouders’ van BinckBank, zo concludeerde de overnameprooi zelf. Het aandeel Binck kwakkelt al jaren op de beurs, omdat de prestaties van het bedrijf achterblijven. Een koersverandering als beleggende vermogensbeheerder voor de gewone man levert maar langzaam betere resultaten op.

Wel moeten de aandeelhouders van BinckBank zelf nog akkoord gaan met de verkoop. Daarnaast zal de Autoriteit Financiële Markten (AFM) zich nog buigen over de overname. BinckBank en Saxo verwachten dat het biedproces in het derde kwartaal van volgend jaar wordt afgerond.

Cheers OT

pdw

Bericht door pdw » do jan 03, 2019 2:57 am

Vraag aan Dirk:

Kun jij mij een privebericht sturen? Ik heb een vraag over ProRealTime software.

Peter.

Plaats reactie