TAR report

Stel hier uw vragen over TA-script, of help anderen met het oplossen van hun probleem
Plaats reactie
claushuis

TAR report

Bericht door claushuis »

Beste Eric,

Kan je me zeggen welk TAR report(s) je me kan adviseren en welk format heeft het?
Het TAR report dat ik zoek, wil ik gebruiken voor de selectie van aandelen voor de duur van max. 2 a 3 maanden; na 2 a 3 maanden wil ik opnieuw een nieuwe selectie maken.
Ik begrijp dat er verschillende TAR reports zijn met elk hun voor en nadelen afhankelijk van of je
snel of langzamer wil roteren in de tijd.
Alvast bedankt voor je moeite, hoor ik graag van je.

met vriendelijke groet,

Robert Claushuis.
Eric

Re: TAR report

Bericht door Eric »

Daar kan ik je niet over adviseren, maar wellicht heeft iemand anders tips?

Ik focus me meer op de techniek en de principes van indicatoren, maar ben niet iemand die je daarover van advies kan dienen.

---
Eric
claushuis

Re: ervaring TAR report

Bericht door claushuis »

Heren, Dames,

Heeft er iemand goede ervaring met een bepaald TAR report en zo ja na welke periode moet er geroteerd
worden na 1, 2 maanden of langer.
Je antwoord wordt zeer gewaardeerd, alvast bedankt voor je moeite.

Groet,

Robert
GerardWilmink

Bericht door GerardWilmink »

Ik heb ook moeite meemet TAR en scannen en bepaalde indicators toevoegen.
Het loopt allemaal vast.
veel lezen en toch moeilijk ..
GeraldSch

Bericht door GeraldSch »

Hi,

Meer een technische vraag over de TAR reports; de bestaande TAR's in WallStreet zoals Beleggers Belangen en Weinstein zijn niet op een bepaalde manier aan te roepen vanuit TA-scripts? Dat ik een TA-script maak met een TAR waarde (CreateLine(TARValues)) en hiervoor een bestaande TAR aanroep/gebruik?

Kan alleen waarschijnlijk door zelf de specifieke TAR te programmeren in het script? Zo ja, zijn de standaard TAR's ergens beschikbaar in TA-script code?

Groet,
Gerald
Eric

Bericht door Eric »

De uitkomst van een TAR rapport is inderdaad niet in een TA-script op te vragen; als je zoiets wilt moet je de componenten van het TAR rapport in een TA script opnemen.

De TAR waarde van de standaard indicatoren is altijd vrij eenvoudig te berekenen, dus mocht je de code zoeken voor een van de standaard indicatoren geef maar even een seintje.

---
Eric
Plaats reactie