Wall Street 5 Suggesties / Aanpassingen

Voor alle discussies die niet TA-script gerelateerd zijn
Plaats reactie
petdev

Wall Street 5 Suggesties / Aanpassingen

Bericht door petdev » do nov 15, 2018 11:27 pm

Suggesties voor Wall Street 5:

1) Bij de Trading Simulatie alle percentages in 2 decimalen weergeven.
("Hitrate" en "Totaal % in .... trade" zijn nu zonder decimalen)

2) De Naam van de Grafiekindeling tonen in de kop van de grafiek.
Nu heb ik voor verschillende multi-indicator-views diverse grafieken met de kop "AEX(I) Dag-grafiek".

petdev

Re: Wall Street 5 Suggesties / Aanpassingen

Bericht door petdev » za nov 24, 2018 4:33 pm

Ik wil graag de grafiekindeling behouden als ik een ander aandeel naar mijn grafiek sleep.
De betreffende button moet nu aanstaan, maar ik wil dat ik dit standaard bij de grafiek kan instellen en bewaren. Dit lukt niet, ook niet met de rechtermuisknop bij de grafiekinstellingen en vervolgens opslaan; als ik tussentijds op een ander venster ben geweest is deze setting weer weg.
Dan moet ik nl weer opnieuw de buitton aanklikken.

petdev

Bericht door petdev » za nov 24, 2018 4:41 pm

Als ik een fonds naar een grafiek sleep wil ik ook graag een aantal andere grafieken met hetzelfde fonds laten vullen. (Uur/dag/week/maand) Ik heb nog geen koppeling gevonden, die dit doet. Nu moet ik naar elke grafiek apart slepen. Tesamen met probleem 3:33 pm hiervoor nogal bewerkelijk.

Eric

Bericht door Eric » za nov 24, 2018 10:10 pm

Onderwerp even verplaatst en gesplitst om het vraag en antwoord gedeelte TA-script gerelateerd te houden.

Overigens is de helpdesk nog altijd het aangewezen medium voor het beantwoorden van algemene Wall Street vragen en indienen van suggesties. Suggesties zullen bij mij terecht komen dus bovenstaande suggesties zijn genoteerd. Voor Wall Street vragen blijft de helpdesk het juiste adres; mogelijk dat gebruikers elkaar hier onderling kunnen helpen, maar de helpdesk beantwoordt geen vragen via dit forum.

---
Eric

petdev

Bericht door petdev » ma dec 03, 2018 3:45 pm

petdev schreef:
do nov 15, 2018 11:27 pm
Suggesties voor Wall Street 5:

1) Bij de Trading Simulatie alle percentages in 2 decimalen weergeven.
("Hitrate" en "Totaal % in .... trade" zijn nu zonder decimalen)

2) De Naam van de Grafiekindeling tonen in de kop van de grafiek.
Nu heb ik voor verschillende multi-indicator-views diverse grafieken met de kop "AEX(I) Dag-grafiek".
Ad 2) Opgelost via: Onderhoud/Voorkeuren/Grafiek ---> Grafiekindelingen opnieuw inlezen.....

petdev

Bericht door petdev » ma dec 03, 2018 3:49 pm

petdev schreef:
za nov 24, 2018 4:33 pm
Ik wil graag de grafiekindeling behouden als ik een ander aandeel naar mijn grafiek sleep.
De betreffende button moet nu aanstaan, maar ik wil dat ik dit standaard bij de grafiek kan instellen en bewaren. Dit lukt niet, ook niet met de rechtermuisknop bij de grafiekinstellingen en vervolgens opslaan; als ik tussentijds op een ander venster ben geweest is deze setting weer weg.
Dan moet ik nl weer opnieuw de buitton aanklikken.
Opgelost door grafiekindeling met ingedrukte button als standaardinstelling "op te slaan als....".

Eric

Bericht door Eric » di dec 04, 2018 6:17 pm

Mooi, ik kon met name het laatste punt al niet reproduceren, maar dat is de juiste manier idd. De overige suggesties ga ik naar kijken.

---
Eric

Plaats reactie