Werken met Wall Street door TA deviant
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Meestal zet je de RSI op 14
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Deviant betekent in het engels afwijkend. Je kunt het ook creatief noemen.
ik heb voor periode 45 gekozen omdat de RSI weergave dan het meest lijkt op de grafiek met behoud van divergenties, Overbought, Oversold en de waarde 50. Er staat nergens dat parameter 14 heilig is.
Verder gaat het erom hoe ik de beleggingsbeslissingen neem.
In het verlengde ervan; Rombout H Kerstens; Praktijkgids indicatoren (de vader des vaders van Wallstreet pro als ik mij niet vergis) blz 122 5. Visie; "Een succesvolle trader heeft altijd een visie.............."
Day traden betekent dat je vaak je analyse van de dag ervoor of keuze bijstuurt............
ik heb voor periode 45 gekozen omdat de RSI weergave dan het meest lijkt op de grafiek met behoud van divergenties, Overbought, Oversold en de waarde 50. Er staat nergens dat parameter 14 heilig is.
Verder gaat het erom hoe ik de beleggingsbeslissingen neem.
In het verlengde ervan; Rombout H Kerstens; Praktijkgids indicatoren (de vader des vaders van Wallstreet pro als ik mij niet vergis) blz 122 5. Visie; "Een succesvolle trader heeft altijd een visie.............."
Day traden betekent dat je vaak je analyse van de dag ervoor of keuze bijstuurt............
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Visie;................miltaire goederen; kijkers.... defensie budgetten omhoog
- Bijlagen
-
- theon intern 2.GIF (6.61 KiB) 13935 keer bekeken
-
- theon intern.GIF (3.67 KiB) 13935 keer bekeken
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Price Action = aandacht voor de PRIJS in de grafiek en OVERZICHT; wie moet je hebben?
Overzicht/koersmonitor
Start je de koersmonitor op met de fondsen in alfabetische volgorde
en ten opzichte van het slot van vorige dag (standaard en wordt standaard terug gezet na iedere service pack)
of
indeling koersmonitor; fondsnaam hoogste %;
fondsnaam, neem % verander zijn plek naast fondsnaam, klik % net zo lang tot er het hoogste % staat
vervolgens boven aan OPSLAAN
Overzicht; Top – 100 Stijgers/Dalers op dagbasis
Er zijn momenten dat een aandeel / beurs negatief begint; dus direct onder slot van vorige dag, maar wel dat die aandelen vanuit hun negatieve positie beginnen te stijgen; bij de koersmonitor staan de aandelen ondanks dat ze stijgen nog steeds in het rood; je wil de stijgers zien “groen” vanaf het begin
Overzicht ; Top -100 Stijgers/Dalers; rechtermuisklik eigenschappen; begin datum en eind datum op de zelfde dag zetten; opslaan als standaard;
Periode op het overzicht (datum vandaag) (slot-open)
Heb je gelijk “Overzicht” op alleen stijgende aandelen
Je wilt direct het je favoriete grafiek via dubbel klik van het fonds
Onderhoud / Voorkeuren/ Algemeen/ Muisfuncties in overzichten; stel een vaste type grafiek in
Of
Rechtermuisklik op Fondsnaam/ Grafiek en dan kan je nog kiezen
Heb je gelijk je gewenste type Grafiek erbij;
Je grafiek standariseren via Fonds/ Koersgrafiek daarna rechtermuisklik op je grafiek
Om zo je een manier van werken uiteindelijk via Vensterindeling
en wordt geattendeerd op bijv weer Aventium
Overzicht/koersmonitor
Start je de koersmonitor op met de fondsen in alfabetische volgorde
en ten opzichte van het slot van vorige dag (standaard en wordt standaard terug gezet na iedere service pack)
of
indeling koersmonitor; fondsnaam hoogste %;
fondsnaam, neem % verander zijn plek naast fondsnaam, klik % net zo lang tot er het hoogste % staat
vervolgens boven aan OPSLAAN
Overzicht; Top – 100 Stijgers/Dalers op dagbasis
Er zijn momenten dat een aandeel / beurs negatief begint; dus direct onder slot van vorige dag, maar wel dat die aandelen vanuit hun negatieve positie beginnen te stijgen; bij de koersmonitor staan de aandelen ondanks dat ze stijgen nog steeds in het rood; je wil de stijgers zien “groen” vanaf het begin
Overzicht ; Top -100 Stijgers/Dalers; rechtermuisklik eigenschappen; begin datum en eind datum op de zelfde dag zetten; opslaan als standaard;
Periode op het overzicht (datum vandaag) (slot-open)
Heb je gelijk “Overzicht” op alleen stijgende aandelen
Je wilt direct het je favoriete grafiek via dubbel klik van het fonds
Onderhoud / Voorkeuren/ Algemeen/ Muisfuncties in overzichten; stel een vaste type grafiek in
Of
Rechtermuisklik op Fondsnaam/ Grafiek en dan kan je nog kiezen
Heb je gelijk je gewenste type Grafiek erbij;
Je grafiek standariseren via Fonds/ Koersgrafiek daarna rechtermuisklik op je grafiek
Om zo je een manier van werken uiteindelijk via Vensterindeling
en wordt geattendeerd op bijv weer Aventium
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Avantium
- Bijlagen
-
- avantium 2.GIF (3.65 KiB) 13903 keer bekeken
-
- avantium 3.GIF (6.51 KiB) 13903 keer bekeken
-
- avantium 2.GIF (3.65 KiB) 13903 keer bekeken
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Als je in WS rechts boven klikt en dan geef je b.v 7mei2025 op, dan weer op et icoontje dan wordt je scherm bewaard, hierna weer op vensterindeling zetten, ook bij onderhoud-voorkeuren-venster een vinkje zetten bij vensterindeling onthouden bij afsluiten Ws
Dan onthoud die de vensterinstelling.
Mocht je een nieuw venster maken en dat bevalt niet, dan kan je zo weer je oude venster oproepen
Dan onthoud die de vensterinstelling.
Mocht je een nieuw venster maken en dat bevalt niet, dan kan je zo weer je oude venster oproepen
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Het is voor mij de kunst voor mijn beleggingen een standaard venster indelingen met Wallstreet op te bouwen. Opbouwen dat je over jaren, maar naarmate je meer ervaren wordt ontstaat je specifieke voorkeur. Zodat een Wallstreet een tool wordt.
Methodisch werken. Een alle vensterindelingen zijn standaard opgebouwd. Alle typen grafieken op dezelfde manier ingedeeld, maar ook aandelen over diverse time frames
(fonds, diverse koersgrafieken (, RSI met 50 lijn)
Dat gaat met vallen en opstaan; enerzijds kennis over beleggingsleer en anderzijds hoe werkt Wallstreet. Maar je wordt daar steeds bedrevener in.
ik wil een standaard beeld hebben van hoe de beurs waarin ik beleg is opgebouwd uit de zelfde opbouw van grafieken, time frames.
ik begin met een blanco venster indeling verdeeld over twee beeldschermen
Aan het eind van iedere creatie; Venster/ Bewaren venster indeling met een toepasselijke naam
Rechts bij vakje Venster indeling kan ik de Vensterindeling dan oproepen.
Soms moet je wat weggooien of namen aanpassen: lokale c schijf; Wallstreet; De map Venster indelingen; Daar staan ze allemaal ; een stuk of honderd vensterindelingen netjes geordend
Die ik allemaal standaard zijn ingedeeld; en bewerk ik die, dan is dat slechts tijdelijk. De volgende opstart weer een vers beeld van het onderwerp.
Dat betekent dat ik overal de grafiek het zelfde heb opgebouwd/ingedeeld met dezelfde indicator en daardoor de zelfde analyse op loslaat. Geen overbodige dingen.
Belangrijk is ook dat ik regelmatig een backup maak .
Kennis bouw ik op met regelmatig boeken kopen over onderwerpen, Youtube universaty en internet.
Wallstreet ; Help, Louis, Eric………..voorheen een jonge dame van de helpdesk.
Vroeg slapen en gezond weer op; dan werken je hersenen als een spons en beleef je veel plezier aan beleggen met Wallstreet. Een top programma waarmee je moet leren werken.
Bedankt voor de tip.
Methodisch werken. Een alle vensterindelingen zijn standaard opgebouwd. Alle typen grafieken op dezelfde manier ingedeeld, maar ook aandelen over diverse time frames
(fonds, diverse koersgrafieken (, RSI met 50 lijn)
Dat gaat met vallen en opstaan; enerzijds kennis over beleggingsleer en anderzijds hoe werkt Wallstreet. Maar je wordt daar steeds bedrevener in.
ik wil een standaard beeld hebben van hoe de beurs waarin ik beleg is opgebouwd uit de zelfde opbouw van grafieken, time frames.
ik begin met een blanco venster indeling verdeeld over twee beeldschermen
Aan het eind van iedere creatie; Venster/ Bewaren venster indeling met een toepasselijke naam
Rechts bij vakje Venster indeling kan ik de Vensterindeling dan oproepen.
Soms moet je wat weggooien of namen aanpassen: lokale c schijf; Wallstreet; De map Venster indelingen; Daar staan ze allemaal ; een stuk of honderd vensterindelingen netjes geordend
Die ik allemaal standaard zijn ingedeeld; en bewerk ik die, dan is dat slechts tijdelijk. De volgende opstart weer een vers beeld van het onderwerp.
Dat betekent dat ik overal de grafiek het zelfde heb opgebouwd/ingedeeld met dezelfde indicator en daardoor de zelfde analyse op loslaat. Geen overbodige dingen.
Belangrijk is ook dat ik regelmatig een backup maak .
Kennis bouw ik op met regelmatig boeken kopen over onderwerpen, Youtube universaty en internet.
Wallstreet ; Help, Louis, Eric………..voorheen een jonge dame van de helpdesk.
Vroeg slapen en gezond weer op; dan werken je hersenen als een spons en beleef je veel plezier aan beleggen met Wallstreet. Een top programma waarmee je moet leren werken.
Bedankt voor de tip.
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Even mijn bericht goed lezen wat je moet doen, als je n.l niet hetzelfde heb krijg je elke keer een ander venster.
En als je Louis een mailtje stuurt krijg je snel antwoord
En als je Louis een mailtje stuurt krijg je snel antwoord
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Sorry ik was even druk
- Bijlagen
-
- pharming 2.GIF (5.33 KiB) 13876 keer bekeken
-
- pharming.GIF (3.26 KiB) 13876 keer bekeken
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
De grafiek met Eliott in gedachte en een weerstandlijn; price action
- Bijlagen
-
- AMG elliot wave.GIF (6.02 KiB) 13626 keer bekeken
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
Als het echt zo makkelijk was..................
Vandaag was er weer zo één.... De koersmonitor opent op de ASCX met CM op 3,19% maar de RSI staat vrij hoog; CM = een AI platvorm even wachten kijken of hij boven de RSI 50 blijft
dubbel bodem in het dag-verloop/grafiek; begint weer te stijgen; dus..........
binnen 1 uur kan je lijn langs de grafiek/RSI voor de richting WANNEER JE ERUIT MOET.....13-3=10%
wel oefenen
Vandaag was er weer zo één.... De koersmonitor opent op de ASCX met CM op 3,19% maar de RSI staat vrij hoog; CM = een AI platvorm even wachten kijken of hij boven de RSI 50 blijft
dubbel bodem in het dag-verloop/grafiek; begint weer te stijgen; dus..........
binnen 1 uur kan je lijn langs de grafiek/RSI voor de richting WANNEER JE ERUIT MOET.....13-3=10%
wel oefenen
- Bijlagen
-
- cm3.GIF (3.42 KiB) 13439 keer bekeken
-
- cm2.GIF (3.81 KiB) 13439 keer bekeken
-
- cm1.GIF (3.8 KiB) 13439 keer bekeken
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
dubbelklik= dagverloop rechtermuisklik=je favoriete grafiek
van 9.00 tot 11.00 10%; DIVERGENTIE
trendlijn bewaken ; eigenschappen trendlijn, signalen bewaken/ onderhoud; voorkeuren limietbewaking
mooi eenvoudig beeld met alle aandacht voor PRICE ACTION
als de eigenschappen goed staan ingesteld wordt wallstreet een TOOL
van 9.00 tot 11.00 10%; DIVERGENTIE
trendlijn bewaken ; eigenschappen trendlijn, signalen bewaken/ onderhoud; voorkeuren limietbewaking
mooi eenvoudig beeld met alle aandacht voor PRICE ACTION
als de eigenschappen goed staan ingesteld wordt wallstreet een TOOL
-
Ta Deviant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo mei 29, 2024 7:53 am
Re: Werken met Wall Street door TA deviant
theon intern 7%
kondigde zich gisteren al aan......... dubbele bodem op de RSI50 lijn
kondigde zich gisteren al aan......... dubbele bodem op de RSI50 lijn
- Bijlagen
-
- theonintern1.GIF (3.63 KiB) 13239 keer bekeken
-
- divergentie theon intern2.GIF (6.36 KiB) 13239 keer bekeken